馃啌 Darmowa przesy艂ka

Paczkomaty InPost

od 50z艂 -> zapewniamy zawsze darmow膮 przesy艂k臋 do paczkomat贸w InPost

Przesy艂ka kurierska

od 150z艂 -> zapewniamy zawsze darmow膮 przesy艂k臋 kuriersk膮

Zakupy

Jak wysy艂amy?

Zam贸wione produkty wysy艂amy firm膮 kuriersk膮 lub do paczkomat贸w InPost

Czy wysy艂amy zagranic臋?

Nasz sklep nie udost臋pnia bezpo艣rednio mo偶liwo艣ci wysy艂ki zagranicznej. Jednak w przypadku zainteresowania prosimy o informacj臋 drog膮 e-mail. Dokonamy wyliczenia koszt贸w przesy艂ki.

Jak d艂ugo b臋d臋 czeka艂 na otrzymanie przesy艂ki?

W przypadku niekt贸rych produkt贸w czas oczekiwania mo偶e by膰 d艂u偶szy. Dotyczy to produkt贸w wykonywanych na zam贸wienie. W takiej sytuacji czas realizacji jest nie d艂u偶szy ni偶 3 tygodnie. W opisach produkt贸w zawsze informujemy o tym czy dany produkt dost臋pny jest jedynie na zam贸wienie oraz ile potrwa jego realizacja. Pozosta艂e produkty wysy艂ane s膮 nie p贸藕niej ni偶 72h po z艂o偶eniu zam贸wienia.

P艂atno艣膰

Jakie rodzaje p艂atno艣ci akceptujemy?

Do wyboru maj膮 Pa艅stwo tradycyjny przelew, przesy艂k臋 pobraniow膮聽lub szybk膮 p艂atno艣膰 w tym聽BLIK聽za po艣rednictwem serwisu p艂atno艣ci聽imoje,聽kt贸rego w艂a艣cicielem jest ING Bank 艢l膮ski

Zam贸wienia i Zwroty

Jak z艂o偶y膰 zam贸wienie?

W celu z艂o偶enia zam贸wienia nale偶y wej艣膰 w szczeg贸艂y produktu i wybra膰 opcj臋 „dodaj do koszyka”. Po zako艅czeniu dodawania produkt贸w nale偶y przej艣膰 do zak艂adki „koszyk” oraz sfinalizowa膰 transakcj臋 przez podanie danych do wysy艂ki. Z艂o偶enie zam贸wienia oznacza akceptacj臋 polityki prywatno艣膰 oraz regulaminu sklepu.

Jak mog臋 anulowa膰 b膮d藕 zmieni膰 zam贸wienie?

W celu anulowania b膮d藕 zmiany zam贸wienia nale偶y skontaktowa膰 si臋 przez formularz kontaktowy b膮d藕 telefonicznie. Prosimy o pos艂ugiwanie si臋 numerem zam贸wienia. Anulowanie b膮d藕 zmiana zam贸wienia nie jest mo偶liwa po nadaniu przesy艂ki.

Czy potrzebuj臋 za艂o偶y膰 konto aby z艂o偶y膰 zam贸wienie?

Do z艂o偶enia zam贸wienia nie jest niezb臋dna rejestracja konta. Mo偶na z艂o偶y膰 zam贸wienie jako Go艣膰. Rejestracja daje jednak mo偶liwo艣膰 przegl膮dania poprzednich zam贸wie艅 oraz u艂atwia sk艂adanie zam贸wie艅 w przysz艂o艣ci. Ponadto tylko zarejestrowani u偶ytkownicy maj膮 mo偶liwo艣膰 korzystania ze sta艂ych rabat贸w.

Jak 艣ledzi膰 moje zam贸wienie?

Status zam贸wienia w naszym sklepie mo偶na sprawdzi膰 w zak艂adce „status zam贸wienia„. Nale偶y poda膰 numer zam贸wienia otrzymany w potwierdzeniu oraz adres e-mail podany w czasie jego sk艂adania.

Jak mog臋 zwr贸ci膰 zam贸wiony produkt?

Produkt nale偶y zwr贸膰 na adres: MODERNBREW.PL, Dominika Wo艂osz, ul. Podle艣na 5 lok. 9, 05-091 Z膮bki. Dok艂adne zasady zwrotu opisane s膮 w regulaminie sklepu. Do zwracanego produktu nale偶y do艂膮czy膰 dow贸d zakupu oraz wype艂niony formularz odst膮pienia od umowy (plik PDF). Zwracany produkt nie mo偶e by膰 zniszczony.

Aktualizacja…
  • Brak produkt贸w w koszyku.