Darmowa dostawa

Zapewniamy darmową dostawę od 50 zł - Paczkomaty InPost oraz od 150 zł - Przesyłka kurierska

Zakupy

Jak wysyłamy?

Zamówione produkty wysyłamy firmą kurierską lub do paczkomatów InPost

Czy wysyłamy zagranicę?

Nasz sklep nie udostępnia bezpośrednio możliwości wysyłki zagranicznej. Jednak w przypadku zainteresowania prosimy o informację drogą e-mail. Dokonamy wyliczenia kosztów przesyłki.

Jak długo będę czekał na otrzymanie przesyłki?

W przypadku niektórych produktów czas oczekiwania może być dłuższy. Dotyczy to produktów wykonywanych na zamówienie. W takiej sytuacji czas realizacji jest nie dłuższy niż 3 tygodnie. W opisach produktów zawsze informujemy o tym czy dany produkt dostępny jest jedynie na zamówienie oraz ile potrwa jego realizacja. Pozostałe produkty wysyłane są nie później niż 72h po złożeniu zamówienia.

Zwroty

Jak złożyć zamówienie?

W celu złożenia zamówienia należy wejść w szczegóły produktu i wybrać opcję „dodaj do koszyka”. Po zakończeniu dodawania produktów należy przejść do zakładki „koszyk” oraz sfinalizować transakcję przez podanie danych do wysyłki. Złożenie zamówienia oznacza akceptację polityki prywatność oraz regulaminu sklepu.

Jak mogę anulować bądź zmienić zamówienie?

W celu anulowania bądź zmiany zamówienia należy skontaktować się przez formularz kontaktowy bądź telefonicznie. Prosimy o posługiwanie się numerem zamówienia. Anulowanie bądź zmiana zamówienia nie jest możliwa po nadaniu przesyłki.

Czy potrzebuję założyć konto aby złożyć zamówienie?

Do złożenia zamówienia nie jest niezbędna rejestracja konta. Można złożyć zamówienie jako Gość. Rejestracja daje jednak możliwość przeglądania poprzednich zamówień oraz ułatwia składanie zamówień w przyszłości. Ponadto tylko zarejestrowani użytkownicy mają możliwość korzystania ze stałych rabatów.

Jak śledzić moje zamówienie?

Status zamówienia w naszym sklepie można sprawdzić w zakładce „status zamówienia„. Należy podać numer zamówienia otrzymany w potwierdzeniu oraz adres e-mail podany w czasie jego składania.

Jak mogę zwrócić zamówiony produkt?

Produkt należy zwróć na adres: MODERNBREW.PL, Dominika Wołosz, ul. Podleśna 5 lok. 9, 05-091 Ząbki. Dokładne zasady zwrotu opisane są w regulaminie sklepu. Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy (plik PDF). Zwracany produkt nie może być zniszczony.