Darmowa dostawa

--------

DARMOWA DOSTAWA OD 60 ZŁ | SZCZEGUŁOWE CENY PRZESYŁEK PODAJEMY W PONIŻSZEJ TABELI:

SPOSÓB DOSTAWY DO 60 ZŁ OD 60 ZŁ DO 180 ZŁ OD 180 ZŁ
KURIER INPOST POBRANIE -- -- 15,99 4,50
KURIER INPOST PRZEDPŁATA -- -- 12,29 DARMOWA
PACZKOMAT INPOST PRZEDPŁATA 10,96 DARMOWA -- --
PACZKOMAT INPOST POBRANIE 13,17 2,21
PACZKOMAT W WEEKEND (od czwartku 0:00 do piątku 14:00) 15,95 5,00 -- --

Zakupy

Jak wysyłamy?

Zamówione produkty wysyłamy firmą kurierską lub do paczkomatów InPost

Czy wysyłamy zagranicę?

Nasz sklep nie udostępnia bezpośrednio możliwości wysyłki zagranicznej. Jednak w przypadku zainteresowania prosimy o informację drogą e-mail. Dokonamy wyliczenia kosztów przesyłki.

Jak długo będę czekał na otrzymanie przesyłki?

Większość złożonych zamówień do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia. Najdłuższy czas wysyłki to 72h od złożenia zamówienia.

Zamówienie i Zwroty

Jak złożyć zamówienie?

W celu złożenia zamówienia należy wejść w szczegóły produktu i wybrać opcję „dodaj do koszyka”. Po zakończeniu dodawania produktów należy przejść do zakładki „koszyk” oraz sfinalizować transakcję przez podanie danych do wysyłki. Złożenie zamówienia oznacza akceptację polityki prywatność oraz regulaminu sklepu.

Jak mogę anulować bądź zmienić zamówienie?

W celu anulowania bądź zmiany zamówienia należy skontaktować się przez formularz kontaktowy bądź telefonicznie. Prosimy o posługiwanie się numerem zamówienia. Anulowanie bądź zmiana zamówienia nie jest możliwa po nadaniu przesyłki.

Czy potrzebuję założyć konto aby złożyć zamówienie?

Do złożenia zamówienia nie jest niezbędna rejestracja konta. Można złożyć zamówienie jako Gość. Rejestracja daje jednak możliwość przeglądania poprzednich zamówień oraz ułatwia składanie zamówień w przyszłości. Ponadto tylko zarejestrowani użytkownicy mają możliwość korzystania ze stałych rabatów przypisanych do konta.

Jak śledzić moje zamówienie?

Śledzenie zamówienia jest możliwe po zalogowaniu do konta założonego w sklepie oraz korzystając z linku otrzymanego e-mailem zaraz po wysyłaniu przesyłki. W przypadku osób nie posiadających konta (robiących zakupy jako gość) zamówienie można śledzić jedynie przez otrzymany link lub przez stronie firmy kurierskiej. Oczywiście zawsze mogą Państwo do nas zadzwonić i uzyskać informację na temat zamówienia od naszego pracownika.

Jak mogę zwrócić zamówiony produkt?

Produkt należy zwróć na adres: MODERNBREW.PL, Dominika Wołosz, ul. Podleśna 5 lok. 9, 05-091 Ząbki. Dokładne zasady zwrotu opisane są w regulaminie sklepu. Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód zakupu. Zwracany produkt nie może być zniszczony.